English

در دومین جشنواره نیرو و رسانه صورت گرفت؛

کسب رتبه دوم شرکت آبفا استان اصفهان

در دومین جشنواره نیرو و رسانه شرکت آبفا استان اصفهان موفق به کسب رتبه دوم در رشته موشن گرافیک شد.

کسب رتبه دوم شرکت آبفا استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: آبفا استان اصفهان از میان 557 اثر رسیده به در دومین جشنواره نیرو و رسانه موفق شد رتبه دوم در رشته موشن گرافیک را کسب کند.

سی اکبر بنی طبا گفت: این جشنواره با شعار محوری «سازگاری با تغییر اقلیم» برگزار شد و هدف از برگزاری آن توسعه مشارکت رسانه ها و وزارت نیرو در راستای اصلاح شیوه مصرف بود.

وی ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با آبفا استان اصفهان در فرهنگ سازی مدیریت مصرف عنوان کرد: بخش بزرگی از اعتماد مردم به آبفا استان اصفهان نتیجه  اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها بوده است و این امر نشان می دهد که رسانه ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مساله ی حیاتی مانند آب، به درستی عمل کرده اند. 

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان ضمن ابراز امیدواری در خصوص تداوم این جشنواره تصریح کرد: از میان 557 اثر رسیده به جشنواره، طی دو مرحله 40 اثر نهایی حائز رتبه های اول تا سوم در محورهای مختلف شدند و آبفا استان اصفهان نیز موفق شد رتبه دوم در رشته موشن گرافیک را کسب کند.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره نیرو و رسانه سال گذشته با شعار محوری "مدیریت مصرف و تقاضا" مقارن با روز جهانی آب در دوم فروردین ماه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه