English

تاکید فرماندار میناب بر نقدپذیری/وعده ی اختصاص مکان برای خانه مطبوعات

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با تاکید بر اینکه ما باید آستانه تحمل خود را در برابر نقد بالا ببریم، گفت: در حال بررسی هستیم که مکانی مناسبی را برای خانه مطبوعات شهرستان در نظر بگیریم تا با فعالیت این تشکل صنفی شاهد همدلی هر چه بیشتر اصحاب رسانه در میناب باشیم.

تاکید فرماندار میناب بر نقدپذیری/وعده ی اختصاص مکان برای خانه مطبوعات

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب طی جلسه ای که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد با تاکید بر اینکه ما باید آستانه تحمل خود را در برابر نقد بالا ببریم، گفت: متاسفانه فرهنگ انتقاد پذیری آنطور که باید در جامعه کنونی جا نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران بدانند تمامی نقدها در راستای اصلاح امور است، اذعان داشت: امیدواریم با مساعدت روز افزون  خبرنگاران فعال و کوشا در این شهرستان بتوانیم گره گشای حل مشکلات در این منطقه باشیم.

سلحشور با بیان اینکه خبرنگاران باید بدانند در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم و منافع ملی و محلی مسئولند، افزود: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی خبرنگاران است، بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خبرنگاران چشم، گوش و زبان مردم هستند، ادامه داد: وجود و اهمیت خبرنگار در جامعه خیلی مهم است و اگر در جامعه اطلاع‌رسانی سالم نباشد، نگرانی به وجود خواهد آمد و در متن جامعه بودن، رابط بین مردم و مسئولان بودن از مهمترین صفات خبرنگاران است و اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان امانت‌داران جامعه و چشم بینا و گوش شنوای مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه ما مسئولان باید از مطالبی که خبرنگاران درباره کمی و کاستی ها منتشر می کنند استقبال کنیم و از انعکاس آن نهراسیم و قدردان باشیم، اظهار داشت: باید توجه داشت اگر مسئولان نیز عملکردی در جهت پیشرفت دولت انجام دادند، خبرنگاران همانگونه که نقد می کنند وظیفه دارند عملکردی که  رشد و تعالی جامعه را در دوران مدیریت، مدیری برایشان رقم خورده است را انعکاس دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: خبرنگاران بازوان توانمند اجرایی کشور هستند چرا که درست و بجا مسائل را به مدیران گوش زد و تذکر میدهند تا در پی هر نقدی اصلاحی صورت گیرد.

سلحشور با بیان اینکه تمامی موضوعاتی که از طرف خبرنگاران مطرح شده را پیگیری خواهیم کرد و از ظرفیت راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان نهایت انتفاع را خواهیم برد، گفت: در جلسات از نظرات و هم اندیشی اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب، در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حال بررسی هستیم که مکانی مناسبی را برای خانه مطبوعات شهرستان در نظر بگیریم تا با فعالیت  این تشکل صنفی شاهد همدلی هر چه بیشتر اصحاب رسانه در میناب باشیم.

وی افزود: کشور ما اکنون در شرایط خاصی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با همراهی خبرنگاران و مسئولان باری را از دوش مردم در این شرایط اقتصادی برداریم.

وی در پایان افزود: اگر ضابطه و معیاری درخصوص آیین‌های محرم نداشته باشیم، مشکلاتی پیش خواهد آمد، بنابراین به‌طور حتم باید متولیان امر در این خصوص توجه کافی و لازم را داشته باشند تا هم دغدغه‌های مذهبی و دینی مردم موردتوجه قرار گیرد و هم پروتکل‌های بهداشتی و سلامت آنان حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی