English

استاندار قم مطرح کرد؛

تسهیلات ویژه مخصوص شرکت‌های دانش بنیان

استاندار قم از وجود تسهیلات ویژه مخصوص شرکت‌‌های دانش بنیان در سطح معاونت علمی ریاست جمهوری خبرداد.

تسهیلات ویژه مخصوص شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از واحدهای  شهرک صنعتی شکوهیه قم ، با اشاره به اینکه عملکرد استان قم در زمینه احیای واحدهای تولیدی مطلوب است، اظهار داشت: طبق هدف‌گذاری صورت گرفته، باید ۳۵ واحد راکد و نیمه فعال استان احیا و به چرخه تولید بازگردانده می‌شد، ولی درحال حاضر از برنامه جلوتر هستیم و توانستیم ۴۵ واحد را از حالت تعطیل و نیمه فعال درآوریم.

سرمست با بیان اینکه واحدهای مذکور عمدتا قابلیت تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان را دارند، افزود: این واحدها به لحاظ تامین نقدینگی، بازاریابی و همچنین مسائل کارگری و بیمه و مالیات مشکل‌هایی دارند، که با همکاری دستگاه های مربوطه این مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود دنیای آینده را دنیای اقتصاد دانش بنیان توصیف کرد و با اشاره به رویکردهای ملی و جهانی که به این موضوع وجود دارد گفت: درسطح معاونت علمی ریاست جمهوری مشوق‌ها و تسهیلات خاصی برای این شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

سرمست یادآور شد: وقتی شرکتی دانش بنیان شود امکان استفاده از تسهیلات را پیدا می‌کند، تا با ارتقا دادن و کیفیت بخشی تولیدهای خود و همچنین با اتکا به خلاقیت و نوآوری بتواند نوعی رقابت پذیری را با واحدهای رقیب خود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه