English

۱۲۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 123 کیلو گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیس البرز و کرمان خبر داد.

123 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ"علی عسکری" اظهار داشت : در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت داشته و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و مترصد انتقال آن به وسیله یک دستگاه خودرو پژو 405 به استان های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

وی افزود: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محورهای مواصلاتی شهرستان بم مستقر شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه ضمن متوقف کردن خودرو، راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ عسکری ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیف شده 123 کیلو و 600 گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه