English

محموله یک تنی مواد مخدر در بندرلنگه به مقصد نرسید

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف یک تن مواد مخدر در شهرستان بندر لنگه خبر داد و گفت: مرزبانان هرمزگانی در پایگاه دریابانی بندرلنگه طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند یک تن موادمخدر را کشف کنند.

محموله یک تنی مواد مخدر در بندرلنگه به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان، گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان هرمزگانی در پایگاه دریابانی بندرلنگه طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند یک تن موادمخدر را کشف کنند.

سردار دهکی افزود: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با انهدام و متلاشی کردن ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو، یک تن موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان داشت: با اشاره به متواری شدن متهمان و اینکه دستگیری آنان در دستورکارقراردارد مأموران در بازرسی از منطقه مقدار یک تن مواد مخدر ازنوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه