English

پیام آیت الله سعیدی به مناسبت روز خبرنگار

آیت الله سعیدی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام آیت الله سعیدی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی به شرح زیر است:

سلام و درود بر آنان که مسیر زندگانی خویش را در راه آگاهی به زمانه خرج نموده‌اند و در مسیر آگاه‌سازی جامعه رسالتی سنگین بر دوش می‌کشند.

در این ایام اضافه شده است: در ایام عید سعید غدیر و نزول آیه ابلاغ، توجه به جایگاه خبرنگارانی که حرمت قلم را گرامی می‌دارند و با صداقت خویش توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند، ضروری است. جایگاه مؤثری که نقش ممتازی در بصیرت افزایی جامعه دارد.

در این پیام اضافه شده است: در شرایط کنونی که جنگ رسانه‌ای از مهم‌ترین ابزار دشمنان قسم‌خورده این ملت به شمار می رود، رزمندگان عرصه رسانه، مدافعان حریم امنیت روانی جامعه هستند که زحماتشان در این راستا ستودنی است.

در پیام امام جمعه قم آمده است: بی‌تردید مقابله با جریان تحریف واقعیت‌ها که به فرموده مقام معظم رهبری لبه دوم قیچی تحریم است مهم‌ترین عرصه‌ای است که خبرنگاران عزیز پرچم‌دار آن هستند و پیروزی بر جریان تحریف پیروزی بر تحریم‌های ظالمانه را قطعاً به همراه خواهد داشت.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: این‌جانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهدای عزیز خصوصاً خبرنگار شهید محمود صارمی رحمت‌الله علیه از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها عافیت مستدام و حسن عاقبت یکایک اصحاب رسانه را از خداوند متعال خواستارم و به امید آینده‌ای نزدیک که مهم‌ترین خبر عالم را در ظهور منجی عالم بشریت بنگارید دعاگویتان هستم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه