English

استاندار کرمانشاه:

خط قرمز رسانه‌ها منافع کرمانشاه باشد/ تا مرداد ۱۴۰۰ مثل روز اول کار خواهم کرد

هوشنگ بازوند با تأکید بر مطالبه گری رسانه‌های کرمانشاه در مسیر منافع کرمانشاه، گفت: تا مرداد 1400 که استاندار کرمانشاه باشم، با همان توان روز اول ادامه فعالیت خواهم داد.

خط قرمز رسانه‌ها منافع کرمانشاه باشد/ تا مرداد 1400 مثل روز اول کار خواهم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه کرمانشاه نقد حرفه‌ای و در مسیر رشد و توسعه کرمانشاه را لازمه تداوم رشد استان بیان کرد و ابراز داشت: من در شرایطی استاندار کرمانشاه بودم که شاخص فلاکت استان رتبه یک کشوری بود و امروز به رتبه نهم رسیده‌ایم، در شاخص بیکاری 22 کشوری بود و امسال با تلاش فراوان توانستیم به رتبه 15 برسیم.

وی حداقل میزان اعتبار برای اشتغال را در شرایط کنونی 200 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با شعار شغل درست نمی‌شود و اینکه ما عنوان می‌کنیم امسال باید در مسیر رشد اشتغال کرمانشاه 20 هزار میلیارد تومان هزینه کنیم، می‌طلبد که رسانه‌های استان با نگاه تخصصی‌تری در باب چگونگی تأمین این بودجه سنگین سخن بگویند.

بازوند بخش اعظم تأمین بودجه استان را در جذب سرمایه‌گذار و مهیاسازی شرایط مطلوب و ایمن برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: متأسفانه به علت عدم همراهی مناسب اصحاب رسانه در مسیر محقق شدن پروژه‌های توسعه محور کرمانشاه و هجمه‌ها و شایعات ریزودرشت بر سر راه، سرمایه‌گذار جرئت و رغبت کافی برای حضور در این استان را ندارد.

استاندار کرمانشاه میزان اعتبار اختصاصی برای ساخت سریال نون خ را 300 میلیون تومان در غالب تأمین امکانات رفاهی برای تیم فیلم‌سازی عنوان کرد و تصریح کرد: 17 روز در سه فاصله زمانی در روز این سریال مستقیماً به معرفی کرمانشاه و جاذبه‌هایش می‌پرداخت اما عده‌ای نه‌تنها این مزیت‌ها را نمی‌دیدند بلکه رقم دروغی هزینه 3 میلیارد را منتشر می‌کردند و این مشکلات می‌طلبد که در نقد کردن با اطلاعات دقیق‌تر و تخصص بیشتری قلم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه