English

سعید ناجی:

عنوان نکردن عملکرد دولت در تبلیغات رسانه های ضد نظام تاثیرگذار است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردم باید بدانند که با چه دشواری هایی کارها در کشور دنبال می شود اگر این امر به درستی انجام نگیرد آن وقت ممکن است تبلیغات رسانه های خارجی و بدخوان نظام تاثیر گذار شود.

عنوان نکردن عملکرد دولت در تبلیغات رسانه های ضد نظام تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: در دوره و مقطع بسیار حساس و تاریخی قرار داریم و شرایط بسیاری خاصی بر کشور و جهان حکم فرماست که با توجه به آن، مردم باید از خدمات و عملکرد دولت در استان با وجود چنین شرایطی آگاه شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: مردم باید بدانند که در چه شرایط و با چه دشواری های کارها در کشور دارد دنبال می شود اگر این امر به درستی انجام نگیرد آن وقت ممکن است تبلیغات رسانه های خارجی و بدخوان نظام تاثیر گذار شود و در فضاهای رسانه ای بتوانند القاء کنند که از سوی مسئولان کوتاهی و یا کم کاری صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: به همین جهت باید در ارائه گزارش و استفاده از ظرفیت رسانه ای به نحوی انجام گیرد که بتواند حق مطلب را به درستی ادا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه همه با درک صحیح از شرایط و موضوع داشته باشیم، افزود: باید بتوانیم در کنار یکدیگر کارها را به نحوی پیش ببریم که بهترین تاثیرات و بازخورد را در جامعه داشته باشد.

وی تاکید کرد: برای ایجاد انسجام در جامعه توجه به اتفاقات، رویدادها و شرایط می تواند نقش مهمی داشته باشد  البته به شرط اینکه لطمه به موضوع مهمتر که سلامت مردم است وارد نشود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای استان افزود: خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران در استان می توانند در آگاهی بخشی به مردم نقش موثری ایفا کنند، باید همه با درک صحیح از شرایط و موضوع در کنار یکدیگر کار را به نحوی پیش برد که بهترین تاثیرات و بازخورد را در جامعه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه