English

اموال دلالان زمین و مسکن یزد ردیابی می شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، گفت: یکی از گامهای مهم طرح برخورد با دلالان زمین و مسکن، شناسایی و بازپس گیری اموال به ناحق تحصیل شده سودجویان و دلالان زمین و مسکن که مرتکب اعمال خلاف قانون شده‌اند می‌باشد.

اموال دلالان زمین و مسکن یزد ردیابی می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از برگزاری دو کمیته فنی جهت بررسی دقیق زوایای اجرای این طرح خبر داد و گفت: با حضور تعدادی از مسئولان مرتبط، کارشناسان، صاحب نظران، حقوقدانان و افرادی از اتحادیه و صنف مشاورین املاک، دو کمیته فنی تشکیل و نظرات و پیشنهادات جمع بندی گردید.

این مقام قضایی، ابراز داشت: مقرر است سامانه ای طراحی گردد تا اطلاعات لازم در آن بارگزاری شود و قیمت‌های پیشنهادی که بر اساس نظر کارشناسان تعیین شده در سامانه درج گردد.  

وی بر پلمب بنگاه های املاک غیر مجاز تأکید کرد و اظهار داشت: اتحادیه املاک باید هرچه سریعتر به اعلام لیست بنگاه های املاک مجاز و فراخوان برای اخذ مجوز املاک غیر مجاز، پس از احراز صلاحیت عمومی آنها اقدام کند و بعد از آن در صورت عدم اخذ مجوز، نسبت به پلمب بنگاه‌ها‌ی غیر مجاز اقدام نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تصریح کرد: اصل برخورد با بنگاه املاک غیر مجاز، وظیفه صنف و اتحادیه است اما به لحاظ عدم برخورد، و عدم نظارت صحیح، دستگاه قضایی از حیث احیای حقوق عامه ورود می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه