English

شهرداری ها به تردد شهروندان در پارک ها نظارت داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از محدودیت های کرونایی در پارک هاس استان خبر داد.

شهرداری ها به تردد شهروندان در پارک ها نظارت داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز ، گفت: 15 استان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که استان البرز جزو این موارد است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز با بیان اینکه برخی از محدودیت‌ها در ستاد استانی مصوب شده است و منتظر تأیید ستاد ملی هستیم، ادامه داد: دوره اول شیوع کرونا تصمیم گیری توسط استان ممکن بود ولی در این دوه نیازمند تأیید ستاد ملی هستیم.

فردی یادآور شد: در دوره اول نیز همراهی مردم شرایط را کنترل کرد و در این دوره خواهشمندیم مردم از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین با زدن ماسک و حضور در منزل به مقابله با شیوع بیماری بپردازند.

وی با اشاره به تمدید یک هفته ای  محدودیت‌های کرونایی در سطح استان، اضافه کرد: در این میان تردد در پارک‌ها با محدودیت همراه شده است و مقرر شد شهرداری‌ها با نظارت در اجرای این محدودیت‌ها ما را همراهی کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: با همراهی مردم می‌توانیم بر بیماری قالب شویم امروز بیشتر افراد جامعه از ماسک استفاده می‌کنند و این برای ما خوشایند است، امیدواریم با روش جدید زندگی به مقابله با کرونا ویروس بپردازیم و آن‌ا شکست دهیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه