English

افتتاح فاز اول ساختمان جدید پزشکی قانونی سنندج در هفته دفاع مقدس

رییس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به اعتبار 70 میلیارد ریالی مورد نیاز تکمیل ساختمان پزشکی قانونی سنندج گفت: امیدواریم فاز اول این ساختمان در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

افتتاح فاز اول ساختمان جدید پزشکی قانونی سنندج در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدرضا مترقب ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از این ساختمان در حال ساخت اظهار داشت: علاوه بر اینکه افتتاح این ساختمان بسیاری از مشکلات پزشکی قانونی استان را مرتفع می‌کند این پروژه می‌تواند به عنوان پروژه شاخص غرب کشور شناخته شده و در امر آموزش و پژوهش و آموزش متخصصین مورد استفاده قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان در حال ساخت پزشکی قانونی کردستان به اعتباری در حدود 70 میلیارد ریال نیاز دارد و امیدواریم فاز اول آن هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بسیاری از نمونه‌های مهم آزمایشگاهی استان کردستان به استان‌های همجوار ارسال می‌شود که با افتتاح این پروژه حتی می‌توان نمونه‌های آزمایشگاهی استان‌های مجاور و کشورهای همسایه را نیز بررسی کرد.

رییس شورای قضایی استان کردستان اضافه کرد: امیدواریم در صورت تامین اعتبار در دهه فجر امسال شاهد افتتاح کامل این ساختمان باشیم که شامل مرکز پزشکی،  آزمایشگاهی و سالن تشریح و معاینات پزشکی است.

بهتاش خانی آباد مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان نیز در این بازدید بر ضرورت ایجاد سوله بحران در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت موافقت استانداری کردستان برای تخصیص زمین مجاور ساختمان پزشکی قانونی سنندج نیاز استان کردستان برای اتفاقات بحرانی مرتفع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه