English

تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان جزیره ابوموسی

رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی گفت: خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان ابوموسی در این واحد آموزشی قرار می گیرد.

تردد هوایی و دریایی رایگان برای دانشجویان جزیره ابوموسی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمود عامری سیاهویی رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی از ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: ثبت نام در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور ) دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از 5 مرداد ماه لغایت 2 شهریورماه انجام می شود.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک است، افزود: خوابگاه با تمام امکانات و تردد هوایی و دریایی رایگان در اختیار دانشجویان ابوموسی قرار می گیرد.

وی در خصوص هزینه شهریه دانشجویی، عنوان کرد: با 3بانک عامل قرارداد منعقد شده که وام دانشجویی با کارمزد پایین در اختیار دانشجویان قرار گیرد، حتی بنیاد علوی و نهادهای حمایتی هزینه شهریه دانشجویان بی بضاعت را نیز پرداخت می نمایند و دیگر نباید دانشجویی دغدغه ی جز تحصیل داشته باشد.

رییس دانشگاه پیام نور ابوموسی در پایان اظهار داشت:محل آزمون به دلخواه دانشجویان در نزدیکترین محل زندگی دانشجو صورت می گیرد و برای دانشجویان خوابگاهی در ایام امتحانات غذای گرم توزیع می شود.

گفتنی است دانشگاه پیام نور ابوموسی قریب به 400دانشجو و با 2رشته ی کارشناسی ارشد و 8رشته ی کارشناسی مشغول به فعالیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه