English

یادآوری برای الزام به ماسک زدن یعنی یاری کردن مدافعان سلامت

فرماندار یزد گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و یادآوری یکدیگر برای الزام به ماسک زدن باید یاریگر مدافعان سلامت باشیم.

یادآوری برای الزام به ماسک زدن یعنی یاری کردن مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد شب گذشته با حضور در اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد با جمعی از پزشکان و پرستاران بخش های بستری بیماران کووید ۱۹ دیدار و گفت و گو کرد.

وی پس از این دیدار در صفحه شخصی اینستاگرام خود آورده است: خستگی کادر درمان یک واقعیت است، بعضی از پزشکان و پرستاران درگیر ویروس کرونا شدند و در کنار این مشاهده جان باختن برخی از بیماران مبتلا به کرونا که حتی بیماری زمینه ای هم ندارند خستگی کادر درمان را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه کادر درمان همچنان متعهدانه در حال انجام وظیفه هستند، گفت: در این شرایط شیوع موج دوم کرونا باید با همت عالی همچون دوره اول شروع بیماری پزشکان و پرستاران را مورد توجه قرار دهیم؛ آنها نباید حس کنند که از یاد رفته اند.

رستگاری عنوان کرد: به نظر می‌رسد لازم است دوباره فعالین اجتماعی برای حمایت و تزریق روحیه به مدافعان سلامت در کنار آنها باشند.

فرماندار یزد گفت: نیاز است قولهایی که مسئولان به حوزه درمان داده اند این روزها محقق شود.

وی تاکید کرد: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و یادآوری یکدیگر برای الزام ماسک زدن باید یاریگر مدافعان سلامت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه