English

فوت ۱۴ بیمار کرونایی در البرز/وضعیت همچنان قرمز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از فوت 14 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا طی هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: وضعیت استان همچنان قرمز است و تخت های بیمارستانی به سرعت در حال پر شدن.

فوت 14 بیمار کرونایی در البرز/وضعیت همچنان قرمز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: تخت‌های بیمارستانی به سرعت در حال پر شدن هستند و با شرایط بحرانی مواجه می‌شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس تا کنون 12 هزار بیمار قطعی و مشکوک و محتمل کرونا در استان البرز بودند، افزود: از این آمار 9هزار 66 نفر قطعی مبتلا به ویروس بودند.

کریم تعداد بهبود یافتگان را 10 هزار و 700 نفر برشمرد و تصریح کرد: 662 نفر از مبتلایان قطعی جان خود را از دست دادند، همچنین 787 نفر نیز مشکوک به کرونا جان باختند.

وی تعداد بستری‌های کرونایی در 24 ساعت گذشته را 662 نفر دانست و اضافه کرد: از این تعداد 247 نفر قطعا کرونا دارند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی طی 24 ساعت گذشته 630 بیمار بدحال به بیمارستان‌های البرز مراجعه کردند که آمار بالایی به شمار می‌آید.

کریم افزود: در حال حاضر 119 نفر در تخت آی سی یو بستری هستند، 60 نفر توسط دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند که در مجموع 143 بیمار کرونایی بدحال در استان البرز داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: 160 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در البرز جوان هستند

وی با اشاره به اینکه ظرف یک روز گذشته 7 کرونایی قطعی و 7 مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: 160 نفر از بستری‌های کرونایی در البرز جوان و زیر 50 سال هستند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کادر درمان بار سنگینی با خود به دوش می‌کشند، یادآور شد: تصمیم گیری در رابطه با اعمال محدودیت‌های کرونا در البرز تا حد توان انجام و اجرایی شده است و مابقی قضایا باید در ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم گیری شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه