English

تا پیش از بازگشایی مدارس محقق خواهد شد؛

فراهم سازی بستر اینترنت برای ۱۲۰ مدرسه جاسک

معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش جاسک از فراهم سازی بستر اینترنت 120 مدرسه جاسک خبر داد و گفت: اگر با مشکل خاصی روبرو نشویم، پیش‌بینی می‌شود پیش نیازهای لازم جهت برخورداری ۸۰ مدرسه دیگر شهرستان از اینترنت تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شود.

فراهم سازی بستر اینترنت برای ۱۲۰ مدرسه جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محسن اسماعیلی معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان جاسک از فراهم سازی بستر اینترنت برای مدارس شهرستان خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و کوچ آموزش به فضای مجازی در سال تحصیلی گذشته در برخی از مناطق شهرستان با مشکل عدم دسترسی مدارس و دانش آموزان به اینترنت مواجه شدیم، اما با همکاری مدیران مدارس معلمان و راهبران آموزشی اقدام به تهیه و توزیع بسته های آموزشی در بین دانش آموزان شد.

معاونت توسعه و پشتیبانی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی( شاد) و نیاز به دسترسی به اینترنت گفت : با توجه به اینکه آموزش و پرورش مسئول آموزش به تمامی دانش‌آموزان می باشد تمام تلاش خود را در راستای محقق ساختن عدالت آموزشی به کار خواهیم برد، از این رو با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری در مدارس شهرستان ماسک نیز بستر اینترنت فراهم می شود.

 وی افزود : در هفته جاری ۴۰ مدرسه شهرستان با حضور نماینده فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی در مدارس، با نصب و تحویل مودم به مدیران مدارس ، اینترنت مدارس راه اندازی می شود.

اسماعیلی با اشاره به نگرانی والدین برای پوشش تحصیلی فرزندان خود در سال تحصیلی جدید گفت :با توجه به وضعیت کرونا و آغاز مدارس از 15 شهریور تمام تلاش خودر را برای فراهم کردن ایجاد آمادگی لازم برای آموزش در فضای مجازی به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: در صورتی که با مشکل خاصی روبرو نشویم، پیش‌بینی می‌شود پیش نیازهای لازم جهت برخورداری ۸۰ مدرسه دیگر شهرستان از اینترنت تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شود.

وی در پایان ضمن یادآوری اینکه آموزش و پرورش مسئول آموزش تمامی دانش آموزان است گفت : انتظار داریم مدیران مدارس در این ایام همکاری لازم را با نمایندگان فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی برای اتصال مدارس به اینترنت تا قبل از آغاز فصل آموزشی جدید فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه