English

متهم متواری پس از ۹ سال در بندرعباس دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: یک متهم متواری که به اتهام مشارکت در قتل عمدی در بندرلنگه تحت تعقیب بود پس از 9 سال دستگیر شد.

متهم متواری پس از 9 سال در بندرعباس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی رییس پلیس آگاهی هرمزگان،  با اشاره به اینکه در راستای اجرای نیابت ارسالی از دادسرای بندرلنگه مبنی بر جلب یک متهم متواری که به مدت ۹ سال به اتهام مشارکت در قتل عمدی تحت تعقیب بوده، بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع ماموران با اقدام‌های فنی پلیسی پس از چندین روز تلاش بی وقفه محل اختفای متهم را در بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم متواری را که دارای سابقه مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و نگهداری سلاح جنگی غیرمجاز بود،  دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به جرم ارتکابی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کرمی با تاکید بر اینکه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است، تصریح کرد: پلیس با ‌بکارگیری تمام توان  خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی