English

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم:

وضعیت سرویس مدارس باید سامان بگیرد

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از وضعیت برخی رانندگان سرویس مدارس ابراز نگرانی کرد.

وضعیت سرویس مدارس باید سامان بگیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در خصوص سرویس مدارس  اظهار کرد: با توجه به شغل  شریف رانندگی ، برخی رانندگان سرویس مدارس در بحث حجاب و عفاف موارد اصولی را رعایت نمی کنند و کارگروه دفتر نماینده آمادگی این را دارد که فرم های مناسب با قیمت ارزان در اختیار رانندگان سرویس مدارس قرار دهند.

وی از وضعیت برخی رانندگان سرویس مدارس جهت اعمال رفتارهای غیر دینی و رفتار های غیر اخلاقی ابراز نگرانی کردو گفت: خانواده ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را به رانندگان سرویس مدارس می سپارند و دانش آموزان اوقاتی از ساعات خود را با راننده می گذرانند پس لازم است که کارگروه ویژه ای خاصِ سرویس مدارس ایجاد شود.

این نماینده مجلس همچنین در بحث اعلام گزارش عملکرد شهرداران با موضوع ۵ درصد عوارض بند ۳ ماده ۱۳ قانون  شهرداریها تصریح کرد: شهرداری ها امانتدار 5 درصد عوارض هستند واز شهرداری ها در خواست کرد: باید در اولین فرصت گزارش عملکرد عوارض شهرداری ها به شورای آموزش پرورش تحویل داده شود.

حجت الاسلام نقد علی در پاسخ به جمله مدیر عامل حمل و نقل و تاکسیرانی خمینی شهر که بحث بی حجابی برخی رانندگان را تخلف دانست  و آنرا به کل جامعه و شرایط کنونی  تعمیم داد، اضافه کرد: ریشه این تفکرات خطرناک است و این که بگوییم جامعه اینگونه است هادی همه فسادها و مصیبت هاست.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان از فرماندار شهرستان در خواست کرد: نماینده ای در بحث سرویس ها برای نظارت و بررسی مامور به این عمل شود تا وضعیت سرویس مدارس سامان پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه