English

فرماندار یزد بر شفافیت در آموزش و پرورش تاکید کرد

فرماندار یزد در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برشفافیت موضوعات مختلف آموزش و پرورش تاکید و شفافیت را یکی از رموز موفقیت دانست.

فرماندار یزد بر شفافیت در آموزش و پرورش تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برشفافیت موضوعات مختلف آموزش و پرورش تاکید وشفافیت را  یکی از رموز موفقیت دانست.

در ادامه  فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با بیان این مطلب در جمع اعضای این شورا بر  بیان شفّاف سازی  هزینه کردها در جلسات مربوطه تاکید کرد.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف به موقع و قطعی انشعابات آب، برق  و گاز مدارس در اسرع وقت شد و افزود: تجدید نظر در شیوه نامه ی برخی مدارس خاص را در آینده به مسئولین ذیربط در سطوح ستادی ارائه خواهیم کرد.

در ادامه حمید اسمعیلی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) گزارشی از اجرای مصوّبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان در حوزه ی کاری خود از ابتدای سال 98 تاکنون ارائه نمود.

اسمعیلی زاده افزود: با ابلاغ اعتبار از محل پنج درصد عوارض شهرداری های شهر یزد طی هشت مرحله، موفق به نصب 6400 متر مربع ایزوگام در مدارس شدیم که عمده ی این مدارس در مناطق روستایی و نیز مناطق کمتر توسعه یافته شهر مستقر هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد با اشاره به تبصره شش قانون بودجه که طبق آن مدارس خیّر ساز از پرداخت حق انشعاب آب – برق و گاز معاف هستند، خواستار مکالمه ی فرمانداری با ادارات مربوطه و تبیین- توجیه و انجام این تبصره شد.

وی  از فرماندار، دادستان، نیروی انتظامی و دیگر مسئولین نهادهایی که در رفع موانع ساخت مدرسه در زمین خیّری در منطقه ی حسن آباد نقش داشته اند تشکّر کرد.

اسمعیلی زاده همچنین از زحمات حمید آران کارشناس مسئول سابق شوراها و مشارکتهای مردمی ناحیه دو تشکّر و سرکار خانم راضیه سادات حسینی را به عنوان کارشناس مسئول جدید این پست معرفی نمود.

سپس محمد جواد آقایی معاون عمرانی فرماندار یزد، در سخنانی از وصول مطالبات مربوط به پنج درصد عوارض شهرداری خبر داد و گفت: این عوارض خاصّ مدارس شهر یزد می باشد.

در پایان این جلسه که تعدادی از اعضا جهت رعایت  فاصله اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،  از طریق ویدئو کنفرانس به صورت آنلاین حضور داشتند، معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار، نمایندگان مدیران و  سایر حضّار به ارائه نظرات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه