English

خللی در روند آموزش مدارس استثنایی هرمزگان رخ نداده است

معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی وتربیت بدنی سازمان استثنایی کشور گفت: در شرایط سخت کرونایی و گرمای بالای هرمزگان، با تلاش مدیران و مسوولان ستادی، تاکنون خللی در روند آموزش دانش آموزان مدارس استثنایی این استان رخ نداده است.

خللی در روند آموزش مدارس استثنایی هرمزگان رخ نداده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد حسن عظیم عراقی معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی وتربیت بدنی سازمان استثنایی کشور درنشست ویدئو کنفرانسی با موضوع اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی هرمزگان ، افزود: در راستای طرح اوقات فراغت نیز، این سازمان درهفته دوبار تولید محتوای الکترونیکی را در پایگاه‌های اوقات فراغت بارگذاری می‌کند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اوقات فراغت باید مبتنی بر ظرفیت‌های هر منطقه، ترویج هنرهای بومی و نیز امکانات موجود هر شهرستان، برنامه ریزی خود را انجام دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان گفت:۱۳ پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه از امروز دوشنبه فعالیت خود را به صورت مجازی در استان آغاز کرد.

شهباز بارانی بنوئی افزود: این پایگاه‌ها در قالب ۲۸ کلاس مهارتی در هرمزگان تشکیل شده که بیش از ۲۴۰ دانش آموز استثنایی را پوشش خواهدداد.

وی ادامه داد: دانش آموزان در این پایگاه‌های اوقات فراغت، آموزش‌های لازم مهارتی، دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی آموزش بورس ویژه دانش آموزان متوسطه دوم را فرا خواهند گرفت.

تعداد دانش آموزان با نیازهای ویژه درهرمزگان هم اکنون بیش از سه هزار و ۳۳۰ نفر است که در مهرماه امسال(۹۹-۱۴۰۰) ۱۷۰ نفر به این تعداد افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، در کمترین زمان ممکن آموزش از حضوری به مجازی تبدیل شد و گستره شبکه شاد روز به روز افزایش می‌یابد به گونه‌ای که هم اکنون نزدیک به ۷۰ درصد دانش آموزان و تمامی فرهنگیان این استان جزو برنامه شاد هستند.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: معلمان، مدیران و تمامی فرهنگیان در راستای تحقق شعار« آموزش تعطیل شدنی نیست» زحمات بسیاری را متحمل شدند و برگ زرینی در تاریخ آموزش وپرورش را برجای گذاشتند.

دادی زاده ادامه داد: اینکه آموزش وپرورش در شرایط و تجربه ‌ای مختلف دارای برنامه‌های آموزشی مختلف ومتنوعی است، نشانگر عظمت، اقتدار و قدرت سیستم آموزش وپرورش کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی