English

کشف ۲۴هزار لیترسوخت قاچاق در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان "بندرلنگه" از کشف 24هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 24هزار لیترسوخت قاچاق در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مهراب کاظمی فرمانده انتظامی بندر لنگه از کشف 24 هزار لیتر سوخت قاچق در بندر لنگه خبر داد.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه  در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان در امر قاچاق سوخت  مطلع وموضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک محل دپو سوخت قاچاق را  در بندرچارک شناسایی و با تشکیل اکیپی به محل اعزام  ودر بازرسی از محل 13هزارلیتر سوخت قاچاق بصورت بلاصاحب درمنزل خالی از سکنه کشف کردند.

سرهنگ مهراب کاظمی اظهار داشت : ماموران در عملیاتی دیگر با همکاری پاسگاه برکه سفلین این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی یک محل دپو دیگر  در یکی  از مناطق روستایی  و خالی از سکنه در بازرسی صورت گرفته  11هزار  لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی بندر لنگه با اشاره به کشف 24 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این دو عملیات   ،  ارزش سوخت های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و920میلیون ریال عنوان کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه