English

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج‌:

شهرداری کرج هوشمند شد

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج‌ از کاهش زمان صدور مجوز نوسازی از یکسال به 45 روز و همچنین صدور دستور نقشه از یک ماه به 24 ساعت خبر داد.

شهرداری کرج هوشمند شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج‌ در آیین رونمایی از درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیک گفت: درسال گذشته ۱۵۰ هزار گزارش تنها از سازمان نظام مهندسی البرز به شهرداری کرج رسید و  ۱۵ هزار استعلام بانکی نیز تنها بخشی از مکاتبات شهرداری با یک نهاد دولتی بوده است.

احمدی پرگو با اشاره به اهتمام شهرداری کرج در پیشبرد اهداف مرتبط با شفافیت در امور شهری گفت:هدف اصلی ما داشتن شهری هوشمند و مجازی است.

وی در خصوص صدور مجوز در شهرداری کرج گفت: دیگر هیچ مجوزی در شهرداری کرج به صورت دستی  صادر نمی‌شود برای راه اندازی اتوماسیون، باید تمامی داده های سالهای پیشین احصا و ثبت میشد که زمان و انرژی زیادی را به خود اختصاص داد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج‌ افزود: صدور مجوز نوسازی از یکسال به 45 روز کاهش یافت و مراحل صدور دستور نقشه نیز از یک ماه به 24 ساعت کاهش یافت.

احمدی پرگو گفت: تمامی فعالیت‌های پرسنل و ماموران بازدید، کارشناسان و ناظران یک پرونده یا یک گزارش ، به دقت تا رسیدن به مرحله نهایی رصد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی محاسبات عوارض، از این پس به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و خدمات به شهروندان عزیز کرجی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج  هدف اصلی این طرح شفافیت و داشتن طرحی مدون و بدون تبعیض در شهرداری کرج عنوان کرد.

احمدی پرگو  در پایان عنوان کرد: گفتنیست شهروندان با استفاده از این درگاه خدماتی از قبیل: پرداخت انلاین، خدمات خودرو، استعلام پرداخت، جستجوی متوفیان، محاسبه آنلاین عوارض خودرو، سامانه 137، مدیریت خاک و نخاله، نقشه جامه شهر کرج، رهگیری مکاتبات اداری و اطلاعات شهرسازی را بدون مراجعه حضوری به شهرداری کرج دریافت خواهند کرد.

آدرس اینترنتی سامانه my.karaj.ir است که نسخه موبایلی آن فعال می باشد و پس از افتتاح در ساعت 11 روز شنبه مورخ 21 تیر 99 به صورت رسمی در دسترس شهروندان می‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه