English

ضدعفونی مجدد پارک ها در کرج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز مجدد ضوعفونی پارک ها و بوستان های کرج خبر داد.

ضدعفونی مجدد پارک ها در کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز ،پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: هم‌زمان با روند سیر صعودی ویروس کرونا در استان البرز اجرایِ طرح مبارزه و پیشگیری با تلاش و دقت بیشتری از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج در حال انجام است.

این مسئول گفت: برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان تمام لوازم بازی کودکان، تجهیزات تندرستی و سرویس های بهداشتی موجود در پارک ها و بوستان ها و معابر اصلی کرج در حال ضدعفونی روزانه است.

وی با بیان اینکه در ورودی پارکها دستورالعمل های مراقبتی و بهداشتی نصب شده تا مردم مراعات مسائل بهداشتی را داشته باشند، افزود: هرگونه تصمیم گیری در خصوص اعمال محدودیت بیشتر و ممنوعیت دوباره حضور شهروندان در پارکها و بوستان ها منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و مراجع ذی‌صلاح است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج   در پایان با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کرج طی روزهای گذشته از شهروندان درخواست کرد به هنگام حضور در پارک ها و بوستان ها بهداشت فردی پروتکل های توصیه شده از جمله رعایت فاصله فردی، و استفاده از ماسک و دستکش را اولویت قرار دهند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه