English

میر محمد سیدهاشمی خبرداد:

تعییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان / شفافیت اولین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل است

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تغییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان در سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اردبیل خبرداد.

تعییر فرآیند انتخاب مهندسان ناظر ساختمان / شفافیت اولین اولویت سازمان نظام مهندسی استان اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، میر محمد سیدهاشمی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درباره فرآیند جدید انتخاب ناظران ساختمان در این سازمان خبرداد و گفت: از خردادماه سالجاری فرآیند انتخاب مهندسان ناظر  به صورت کلی تغییر کرده است و کسانی به عنوان ناظرپروژه ها انتخاب می شوند که تجربه و سابقه مناسبی در این حوزه داشته باشند.

 وی ادامه داد: این فرآیند باعث خواهد شد شایسته سالاری در حوزه نظارت صورت گیرد و تمامی مهندسان به صورت یکسان از امکانات و خدمات نظام مهندسی استان بهره مند شوند و هیچ گونه دور زدن قانون  در این بخش وجود نخواهد داشت.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: این روش باعث خواهد شد که مهندسان جوان با انگیزه در این عرصه فعالیت کنند و آن دسته از افراد باتجربه که به دلیل رویه نامناسب دیگر در حوزه نظارت فعالیت نمی کردند به این سازمان بازگردند.

سید هاشمی  اضافه کرد: بی شک این موضوع باعث می شود  رقابت سالم در بین مهندسان فراهم می شد و در کنار آن همه افراد برای افزایش توانایی های خود تلاش خواهند کرد.

وی درباره هدف اصلی فرآیند انتخاب ناظر در ساختمان در نظام مهندسی گفت: در ساختمان ها ناظران وظیفه سنگینی دارند و در تمام بخش ها ناظران پاسخگو هستند به همین خاطر نمی توان از این موضوع به سادگی عبور کرد و برای ارایه خدمات  مطلوب به شهروندان این فرآیند را انتخاب کردیم.

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با اشاره به شفافیت در تمام بخش های سازمان نظام مهندسی بیان کرد: شفافیت اولین اولویت بنده در نظام مهندسی استان اردبیل در تمام بخش های است و سالهاست که با این تفکر در این سازمان فعالیت می کنیم و تا زمانی که در خدمت تلاشگران این عرصه هستیم در این مسیر حرکت خواهم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه