English

شهردار اصفهان اعلام کرد:

هم پیوندی اصفهان و بنت در جریان امدادرسانی اصفهان به سیل سیستان و بلوچستان

براساس قانون شهرداری ها باید در حیطه شهری خود کار کنند اما اگر حادثه ای رخ دهد بنابر مسئولیتی که بر عهده همه ما گذاشته شده است، باید برای نجات جان انسان ها به کمک برویم.

هم پیوندی اصفهان و بنت در جریان امدادرسانی اصفهان به سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در جشن هم پیوندی شهرهای اصفهان و بنت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با وجود اینکه براساس قانون شهرداری ها باید در حیطه شهری خود کار کنند اما اگر حادثه ای رخ دهد بنابر مسئولیتی که بر عهده همه ما گذاشته شده است، باید برای نجات جان انسان ها به کمک برویم، گفت: گاهی اوقات برخی مقررات نادیده گرفته می شود تا به مهم ترین مسئله رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه ما به همراه جمعی از اعضای شورای شهر در این منطقه حضور پیدا کردیم و اقدامات عمرانی در این بخش سبب بازگشت زندگی به مناطق زلزله زده شد. 

نوروزی با اشاره به اینکه در سیل خرم آباد هم شهرداری اصفهان و نیروهای آتش نشانی با همه تجهیزات زودتر از نیروهای این شهر در محل حادثه امدادرسانی را آغاز کرد، اظهار کرد: در جریان سیل خوزستان هم شهرداری اصفهان بخش بزرگی از امدادرسانی در این منطقه را عهده دار شد و تا مدت ها نیروهای شهرداری در خدمت مردم سیل زده خوزستان بودند.  

وی افزود: در مورد س یل سیستان و بلوچستان هم ما به همین روش عمل کردیم و با همه تجهیزات مورد نیاز مردم به این مناطق رفتیم و از نزدیک روند کار مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: افرادی که در حوادث گرفتار می شوند دارای حق انسانی هستند و بر دیگران لازم است که به یاری آنها بشتابند و از همه امکانات در این مسیر بهره ببرند.

وی بیان کرد: احساس تنهایی باعث ضعیف شدن جامعه و شکل گرفتن یک جامعه ناراضی می شود؛ به خصوص اگر این نارضایتی ناشی از بی توجهی افرادی باشد که توان کمک داشته اند اما این کار را نکرده اند.

نوروزی در مورد ریشه های هم پیوندی اصفهان و بنت نیز اظهار کرد: با حضور ما در سیستان و بلوچستان زمینه این هم پیوندی ایجاد شد و اگر دو شهر این تعامل را با هم داشته باشند همه اجزای آنها با هم خویشاوند خواهند بود.

گفتنی است؛ طرح "هم‌پیوندی" با شهرهای بلوچستان به دنبال سیل بنیان برافکن در این منطقه که هم وطنانمان را متحمل خسارت کرد، از سوی شهردار اصفهان مطرح شد.

به گزارش موج؛ جشن هم پیوندی شهر‌های بنت و اصفهان با محوریت رشد این شهر در زمینه توسعه پایدار در موزه هنرهای اصفهان برگزار شد.

جشن هم پیوندی اصفهان و بنت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه