English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اعلام خبر شیوع کرونا در آستانه انتخابات باعث آبرو برای نظام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعلام خبر شیوع ویروس کرونا در کشور بدون هیچ ملاحظه جانبی و برای حفظ سلامت مردم در شرایطی که در آستانه انتخابات بودیم باعث آبرویی برای نظام شد.

اعلام خبر شیوع کرونا در آستانه انتخابات باعث آبرو برای نظام شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا قدیر در دیدار با رئیس مرکز خدمات ، اظهار کرد: در آغاز شیوع کرونا بحران شدیدی در استان داشتیم ولی توانستیم بحران را رفع کنیم و اکنون خط مقدم ما بهداشت و پیشگیری است.  

 وی  همچنین با اشاره به نقش موثر حوزه علمیه، روحانیان و متدینان در کنترل این بیماری گفت: اماکن مذهبی و مساجد همکاری بسیار خوبی برای مقابله با این بیماری داشتند و از این آزمون نیز سربلند بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: پس از بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی و نمازهای جمعه، فاصله‌گذاری‌ها به خوبی رعایت شده‌است و در نماز جمعه قم نیز که حضور داشتم شاهد بودم که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد که باعث افتخار است.

  قدیر نقش حوزه علمیه در کنترل بیماری کرونا را بسیار قابل توجه دانست و گفت: انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد، چرا که یک ذهنیت مثبتی درباره رعایت ضوابط بهداشتی در امکان مذهبی قم ایجاد شده است.

در پایان این دیدار، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اهدای لوح سپاس، از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدافعان عرصه سلامت این استان قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه