English

کریم زارع خبر داد:

همکاری ۲۵۵ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد اصفهان / جذب بیش از ۴۶ میلیارد تومان کمک مردمی

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان از همکاری 255 مرکز نیکوکاری با کمیته امداد و جذب بیش از 46 میلیارد تومان کمک مردمی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

همکاری ۲۵۵ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد اصفهان / جذب بیش از ۴۶ میلیارد تومان کمک مردمی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع گفت: ۲۵۵ مرکز نیکوکاری در سراسر استان و با نظارت این نهاد در حال ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان هستند و در سه ماهه نخست سال جاری۴۶ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان مشارکت مردمی جذب و در بین مددجویان و نیازمندان توزیع کردند.

وی مراکز نیکوکاری را در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی موفق ارزیابی کرد و توضیح داد: در سه ماهه نخست امسال، این مراکز موفق به جذب ۴۶ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان کمک مردمی شدند که شش میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان آن نقد، ۳۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان کالا و ۷۸۵ میلیون تومان آن نیز خدمات و تخفیفات مراکز درمانی و خدماتی است.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تاکید کرد: کمک های جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در محدوده فعالیت و توسط خود آنها به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۳۵ هزار و ۹۲۱ نیازمند اصفهانی در این مدت از کمک‌های جمع‌آوری‌شده این مراکز بهره‌مند شدند.

زارع در انتها با اشاره به ارتباط ۱۷ هزار و ۳۸۵ نیکوکار و خیر اصفهانی با این مراکز از عموم مردم اصفهان و فعالان عرصه خیر و احسان برای پیوستن به جمع مراکز نیکوکاری استان، دعوت کرد و گفت: ساختار مردمی، محله محور و مبتنی بر شناخت بی واسطه نیازمندان هر محله می تواند در زمینه حمایت و دستگیری از نیازمندان به ویژه افراد آبرومندی که به دلایلی موقتا دچار فقر شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه