English

تشکیل ۲۵۰ پرونده تخلف برای واحدهای متخلف در شهرستان بندرلنگه

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر لنگه گفت: طی 3 ماهه امسال پنج هزار و 575 مورد بازرسی انجام شده و بیش از 250پرونده تخلف برای واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان تشکیل شده است.

تشکیل 250 پرونده تخلف برای واحدهای متخلف در شهرستان بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رامین آشوری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت  بندر لنگه از انجام پنج هزار و 575 مورد بازرسی در سه ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها به‌ منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات به‌ ویژه کالاهای اولویت‌دار در قالب طرح‌های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی این اداره به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده، 250 پرونده تخلف به ارزش بیش از 6میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر لنگه ادامه داد: این تخلفات اعم از گرانفروشی ، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و عرضه صورت گرفته است.

آشوری در پایان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه