English

قیمت مصوب مرغ ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از قیمت موصب مرغ کیلویی 15 هزار و هفتصد تومان در استان خبر داد.

قیمت مصوب مرغ 15 هزار و 700 تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حمدرضا عسگری، معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور نرخ مصوب مرغ گرم ۱۵ هزار تومان ، است و این دستور به تمام مراکز استان‌ها از جمله البرز ابلاغ شده است.

عسگری عنوان کرد: علت این افزایش قیمت، افزایش هزینه‌های تولید و افزایش قیمت نهاده‌های دامی است.

وی با اشاره به اینکه با ابلاغ این مصوبه معاونت بازرسی گشت‌های بازرسی در کل استان فعال شدند، گفت: فقط در مرکز شهر حدود ۱۰۰ واحد متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده‌ایم.

عسگری شرایط توزیع مرغ را پیچیده برشمرد و ادامه داد: وظیفه ما در حوزه بازار مقابله با گران فروشی‌هاست و با تمام توان و با اکیپ‌های ویژه در حال بازرسی از میادین و فروشگاه‌ها هستیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: با کمک اداره کل جهاد کشاورزی و شکل دادن گشت‌های تخصصی بر روی نهاده‌های دامی هم توجه ویژه داریم و با این فعالیت قیمت نهاده‌ها در حال کاهش است.

معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت در پایان از توزیع مرغ منجد خبر داد و یادآور شد: با انجام گشت‌های ویژه بازرسی و پخش مرغ منجمد به قیمت ۱۳ هزار پانصد تومان در بازار انتظار داریم قیمت مرغ متعادل شده و به همان قیمت مصوب 15 هزار تومان توزیع شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی