English

جلال گلچین عنوان کرد:

اجرای دو پروژه سیلوی روباز ذرت در کشت و صنعت مغان

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت : برای فرآوری مناسب سیلوی ذرت و تبدیل آن به سیلاژ ذرت وجود سیلوی خندقی ضروری است.

 اجرای دو پروژه سیلوی روباز ذرت در کشت و صنعت مغان

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جلال گلچین مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز در حاشیه بازدید از مزارع شرکت کشت و صنعت مغان  با بیان اینکه حجم تولیدات علوفه ای در این شرکت گسترده می باشد افزود: جهت دخیره سازی در حال حاضر دو دهنه سیلوی خندقی در سایت سه هزار راسی و دوهزار راسی در حال احداث می باشد و هدف از این پروژه فرآوری مناسب سیلوی ذرت و تبدیل آن به سیلاژ ذرت می باشد.

 وی تصریح کرد : عملیات خاکبرداری سیلوی واقع در سایت سه هزار راسی به اتمام رسیده و در حال بتن ریزی می باشد همچنین سیلوی واقع در سایت دوهزار راسی در حال خاکبرداری می باشد.

گلچین خاطر نشان کرد:ابعاد سیلوها 210 متر در 21 متر بوده و ارتفاع آن 4 متر می باشد و ظرفیت هر یک از سیلو نزدیک به 20 هزارتن و در مجموع 40 هزارتن بوده و مجموعه قابل ذخیره حجم علوفه 15 هزار و 500 تن می باشد .و هزینه دستمزد اجرای پروژه فوق 565میلیون تومان و هزینه با مصالح 1میلیارد و880میلیون تومان برآورد شده است که به زودی راه اندازی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه