English

معاون بسیج سازندگی قم:

کلید ۹۷ واحد مسکونی به سیل زدگان لرستان تحویل داده شد

معاون بسیج سازندگی قم از تحویل کلید 97 واحد مسکونی به سیل زدگان لرستان همزمان با دهه کرامت خبرداد.

کلید 97 واحد مسکونی به سیل زدگان لرستان تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود داود آبادی معاون بسیج سازندگی قم ، در گفت‌وگویی با اشاره به مراسم افتتاحیه 97 واحد مسکونی به همت سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم در دهه کرامت، اظهار کرد: در این پروژه حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز مشارکت داشته و در منطقه سیل زده معمولان از توابع استان لرستان، با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان، برگزار گردید.

وی افزود: طی این همکاری تعداد ۹۷ واحد مسکونی با زیربنای ۷۷۸۳ مترمربع درچند شهرستان این منطقه از جمله: ۶۳ واحد ۸۵ متری در شهرستان معمولان، ۳۴ واحد ۶۴ متری در چگینی، ۳۵ واحد در زورانتل، ۲۸ واحد در ابراهیم آباد، ساخته شده است که پروژه‌های شهرستان چگینی تحویل داده شده و واحد‌های سایر شهرستان‌ها تا پایان تیر و مرداد ماه جاری محول می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: جمع کل اعتبار مورد نیاز برای ساخت این واحد‌ها و یک باب مسجد، مبلغ ۱۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان هزینه شده است که مبلغ ۶/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان آن، از محل تسهیلات بنیاد مسکن، مبلغ ۵/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان از محل کمک نهاد‌های حمایتی مردمی، سهم حرم مطهر کریمه اهل بیت در احداث این واحد‌ها ۱/۹۲۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، سهم کمک ستادمردمی ۲/۴۵۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، سپاه استان قم نیز مبلغ ۱/۳۲۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان و نهاد‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان مشارکت نموده اند.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: این پروژه‌ها با مساعدت مالی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و تعهد در اجرای پروژه و بکار گیری ماشین آلات مهندسی و امکانات خود، همراه بوده است.

داوود آبادی در اظهاراتش به حمایت مادی و معنوی سپاه استان لرستان، به فرماندهی سردار کشکولی و همچنین سردار علیشاهی اشاره نمود که از جمله این حمایت ها" تامین ماشین آلات مهندسی و دستگاه‌های مورد نیاز تسطیح پروژه، معرفی نیرو‌های متخصص و کار آمد برای اجرا و نظارت روزانه بر روند کار، هماهنگی‌های لازم با مسئولین بخصوص اداره برق و آب جهت تجهیز در ساخت ابراهیم آباد و زورانتل، تقبل هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه، پشتیبانی پروژه با تعامل و همکاری ستاد معین بنیاد مسکن استان اردبیل" اشاره نمود.

وی همچنین افزود: همکاری بسیار شایسته این عزیزان در حوزه فنی پروژه، اختصاص درب و پنجره UPVC و ایزوگام کلیه واحد‌ها بطور رایگان، پرداخت تسهیلات به مالکین در کمترین زمان و اجرای طرح هادی و دیوار ساحلی روستا نیز از این جمله می‌باشد.

معاون بسیج سازندگی قم در ادامه ازکمک‌های مالی ستاد مردمی و اقداماتی از قبیل: اختصاص لوازم خانگی، پک‌های معیشتی، بهداشتی، البسه و لوازم التحریر برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.

وی همچنین ازهمدلی اهالی روستا خصوصا شورا و دهیار این منطقه در بسیج و انسجام مردمی تقدیر نمود.

در خاتمه این گفت و گو از همکاری آقایان محمدی، برادران کرموند و کرمی مبنی بر در اختیار قرار دادن منازل خود، برای تجهیز کارگاه و وعده پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بابت احداث مسجد و تهیه مصالحی، چون آجر، سرامیک، گچ و ... توسط خامه یار معاون امور مساجد قم به عنوان کمک به اهالی خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه