English

لغو امتیاز مدارس هیأت امنایی کم کار در هرمزگان

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: آن دسته از مدارسی که زیر ۱۵۰ امتیاز مدارس هیئت‌امنایی را کسب کنند به حالت مدارس عادی دولتی بر خواهند گشت.

لغو امتیاز مدارس هیأت امنایی کم کار  در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان، در جلسه ساماندهی مدارس هیئت‌امنایی آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: ۹۸ مدرسه ابتدائی، ۴۹ مدرسه متوسطه اول، ۱۹ مدرسه متوسطه دوم و ۱۴ هنرستان در استان جزو مدارس هیئت‌امنایی هستند.

وی افزود: قریب به ۶۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در این ۱۸۹ مدرسه هیئت‌امنایی استان مشغول به تحصیل هستند.

دادی زاده ادامه داد: مطابق بخشنامه، قوانین و مقررات مدارس هیئت امنائی  ارسال‌شده از وزارت آموزش‌وپرورش، مدارس روستایی، چندپایه و مختلط نمی‌توانند تبدیل به مدارس هیئت‌امنایی شوند و یا اگر در گذشته بوده‌اند، به مدارس عادی دولتی بر خواهند گشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان تصریح کرد: مدارس هیئت‌امنایی باید دارای نوبت ثابت صبح باشند و مدارس چرخشی در یک زمان‌بندی برنامه‌ریزی‌شده باید به مدارس عادی دولتی تبدیل شوند.

دادی زاده با اشاره به کیفیت‌بخشی مدارس هیئت‌امنایی  اظهار کرد: در این مدارس مبالغی در راستای خدمات آموزشی، پرورشی و فوق‌برنامه از دانش‌آموزان دریافت می‌شود که مدیران باید با خرد جمعی و استفاده از ظرفیت اولیاء و همچنین هیئت‌امنای این مدارس، نسبت به ارتقاء بیش‌ از پیش امورات آموزشی و پرورشی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امتیاز مدارس هیئت‌امنایی که موفق به تحقق شاخص‌ها نشوند لغو می شود، گفت: آن دسته از مدارسی که زیر ۱۵۰ امتیاز مدارس هیئت‌امنایی را کسب کنند به حالت مدارس عادی دولتی بر خواهند گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه