English

اثر هنرمند خمینی شهری در جشنواره ملی رضوی برگزیده شد

مطهره عموشاهی هنرمند خمینی شهری در جشنواره ملی رضوی در منتخب و برگزیده شد.

اثر هنرمند خمینی شهری در جشنواره ملی رضوی برگزیده شد

 مطهره عموشاهی از هنرمندان خمینی شهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با عنوان  صلوات خاصه امام رضا در بین 9 اثر ، منتخب در رشته نقاشی خط  قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دارای مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران است  و در حال حاضر هنرجوی فوق ممتاز است.

این هنرمند خطاط  از استادان خود در رشته خطاطی از استادشمس الدین ابوالوفاحسینی، استادعسگری فر واستاد ولی الله سلیمانی نام برد و افزود: استاد نقاشی خط محمدرضاشفیعی است که ۱۸سال سابقه تدریس درکانونها،مدارس ومراکز هنری استان را داراست و سه نمایشگاه انفرادی نقاشی خط  وده ها نمایشگاه گروهی خط،تذهیب ونگارگری ونقاشی خط را بر پا نموده و حائز رتبه هایی درجشنواره های استانی وکشوری است.

مطهره عموشاهی علت پیشرف خود را تشویق های والدین  خود برشمرد و گفت: چشم انداز ده ساله ای برای این هنر زیبا دنبال می کنم که ادامه کتابت مناجات خواجه عبدالله انصاری که ماه هاست نگارش آن را  شروع کرده ام یکی از آنهاست.

به گزارش موج، از تعداد 432 اثر از 225 هنرمند سراسر کشور که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، تعداد، 62 اثر در مرحله اول داوری انتخاب و برای مرحله دوم  ارسال شده اند،که در این میان اثر  مطهره عمو شاهی از هنرمندان شهرستان خمینی شهر  با عنوان  صلوات خاصه امام رضا  در بین 9 اثر منتخب در رشته نقاشی خط  قرار گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه