English

احمد مرادی:

اعضاى شورا شهر بندرعباس به دنبال ضربه فنی یکدگیر نباشند/با اتحاد شهر را متحول کنید

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: شورای شهر بندرعباس با یازده نفر می توانند شهر را متحول کنند و نباید دنبال ضربه فنی یکدگیر باشند.

اعضاى شورا شهر بندرعباس به دنبال ضربه فنی یکدگیر نباشند/با اتحاد شهر را متحول کنید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، در ۱۸۲ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با موضوع تعامل هم اندیشی و تبادل نظر فی مابین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به کرونا،  گفت: باید هرکسی به وظایف و تعهداتش توجه کند و به آن سوگندی که یاد کرده است باید آن را سرلوحه امور قرار دهد.

وی با بیان اینکه قانون گذاری پیگیری مشکلات مردم تنها شهر بندرعباس را به اعضای شورای شهر بندرعباس محول کرده و انجام امور تازیان یا روستاها را از آن ها نمی طلبد، اظهار کرد: اما به نمایندگان مجلس مدیریت کل کشور را سپرده و نظارت بر تمامی امور را طبق قانون می تواند یک نماینده مجلس انجام دهد.

مرادی با اشاره به اینکه برای شهر بندرعباس که شهری استثنایی است، تصریح کرد: من رای ام را از مردم گرفته ام و به هیچ کس جز مردم بدهکار نیستم پس از هیچ کس نمی ترسم و هر مطلبی لازم باشد عنوان می کنم.

مرادی ضمن اشاره به دوستی 40 ساله با شهردار بندر عباس اذعان کرد: این دوستی ها باعث نمی شود که اگر انتقادی دیده می شود مطرح نکنم.

نماینده مجلس شورابا بیان اینکه به یک نماینده مجلس گفته شود حق ندارید به اعضای شورا انتقادی کنید حرفی نادرست است و در طول مجلس دهم هیچ انتقادی از اعضای شورا نداشته و ندارم، اضافه کرد: هر انتقادی وجود دارد در جلسات علنی بیان شود، چرا باید بحث ها را به فضای مجازی برد.

وی ادامه داد: باید با مردم شفاف و صادقانه صحبت کنیم و هیچگاه به اعضای شورای شهر توهین و جسارت نکرده و نمی کنم بلکه گلایه مردم را مطرح و انتظارات مردم را بیان کردم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه با حمایت مردم توانستیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را که پشتش کثیف ترین افراد وجود داشتند بازپس گرفتیم، عنوان کرد: باید همه مسئولان باهم یکی باشیم و کنار هم بتوانیم حقوق مردم را پس بگیریم و سبب رضایت مردم شویم وگرنه رفتن  یک عضو شورا کنار فاضلاب یا نامه نگاری عضو دیگر شورا به رئیس جمهور هیچ دردی دوا نمی کند.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم کار شهر بندرعباس راه بیفتد باید همه باهم یکی باشیم، خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس دهم هماهنگی لازم وجود نداشت اما در مجلس یازدهم تاکنون چهارجلسه برگزار شده که نتیجه این هماهنگی و یکی بودن تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیزات درمانی استان بود که با همکاری استاندار هرمزگان دریافت شده است.

مرادی با اشاره به اینکه شورای شهر بندرعباس با یازده نفر می توانند شهر را متحول کنند نه اینکه به دنبال ضربه فنی یکدگیر باشند، تصریح  در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی و نفت ستاره خلیج  بزودی خبرهای خوشی را اعلام خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه