English

رییس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد؛

استقرار هر چه سریعتر نماینده ثبت در دادسراها و مجتمع های قضایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان، بر ضرورت استقرار هر چه سریعتر نماینده ثبت اسناد در دادسراها و مجتمع های قضایی تأکید کرد تا ضمن تسریع در روند امور مردم از ترددهای غیرضروری بین اداره ثبت اسناد و دادگستری جلوگیری شود.

استقرار هر چه سریعتر نماینده ثبت در دادسراها و مجتمع های قضایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان، به همراه جمعی از مسئولین قضایی استان ، با حضور در اداره کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان ، ضمن بازدید از بخش های مختلف، با مدیر کل ، معاونین و جمعی از کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و ابراز رضایت از تلاش های مجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، از موفقیت ها و پیشرفت های حاصل شده در این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

علی صالحی مجموعه ثبت اسناد و املاک را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و با برشمردن حساسیت های این حوزه از مدیران و کارکنان این اداره کل خواست با صبر و تحمل و سعه صدر با مراجعین و مردم به عنوان ولی نعمتان نظام برخورد کنند.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و لزوم تسریع در کار مراجعین اظهار داشت: اسناد مردم که در اختیار شماست بسیار مهم است و نیاز به مراقبت شدید دارد و لازم است در حوزه ثبتی با به کار گیری روش های جدید،مانع از دسترسی افراد سود جو به آنها شوید.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: ضرورت دارد املاکی که متعلق به دولت است به سرعت شناسایی شوند تا با اطلاع رسانی به متولیان مربوطه در ادارات مختلف نسبت به حفاظت از آن ها اقدام و از هرگونه سواستفاده احتمالی جلوگیری شود.

صالحی در ادامه ابراز داشت: سلامت اداری ضامن اعتبار نظام اسلامی است و فساد به هر میزان که باشد ، خصوصاً فساد مالی باید با برخورد شدید مسئولین مواجه شود چراکه مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی ندارد.

صالحی با اشاره به مطالبه به حق ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر انجام خدمات ثبتی در مجتمع های قضایی، بر ضرورت استقرار هر چه سریعتر نماینده ثبت اسناد در دادسراها و مجتمع های قضایی تأکید کرد تا ضمن تسریع در روند امور مردم از ترددهای غیرضروری بین اداره ثبت اسناد و دادگستری جلوگیری شود. 

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تأکید بر لزوم اجرای دقیق و کامل طرح کاداستر در استان، اجرای این طرح را گام مهمی در صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال برشمرد.

در ادامه این دیدار عبدالرسول حسینی ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان نیز ضمن تشکر از رئیس کل دادگستری استان به واسطه حمایت های مستمر از مجموعه ثبت اسناد و املاک استان ، ضمن ارائه گزارش به تشریح بخشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه