English

فرماندار یزد تاکید کرد:

ادارات شهرستان یزد برای جذب سرمایه گذار تلاش جدی داشته باشند

فرماندار یزد گفت: پروژه هایی که برای ادارات استان جهت جذب سرمایه گذار تعریف شده بسیار دقیق و کارشناسی شده می باشد و تمام زیر ساخت های آن محیا است لذا باید جدی گرفته و پیگیری شود.

ادارات شهرستان یزد برای جذب سرمایه گذار تلاش جدی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان یزد با حضور مسئولان اداره اوقاف، مرکز سرمایه گذاری استان یزد، بخشدار مرکزی یزد و دیگر مسئولان ادارات شهرستان یزد گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی نباید تنها تبادل نظر باشد بلکه تاکید داریم جنبه کاربردی آن مورد نظر اعضا باشد.

رستگاری عنوان کرد: هدف در این ستاد تسهیلگری است و در این ستاد به نوعی پل ارتباطی کارفرما هستیم تا رفع موانع تولید و جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تحقق یابد.

وی در ادامه بیان کرد: باید در جهت سند توسعه شهرستان یزد گام های خوبی برداشته شود که رویکرد در کارگروه اصناف ملموس است چرا که با ادارات مرتبط جلساتی برای رفع موانع برگزار و پیگیری می شود.

فرماندار تاکید کرد: پروژه هایی که برای ادارات استان جهت جذب سرمایه گذار تعریف شده بسیار دقیق و کارشناسی شده می باشد و تمام زیر ساخت های آن محیا است لذا باید جدی گرفته و پیگیری شود.

وی با تاکید بر به روز رسانی اطلاعات زیرساختی در هر پروژه عنوان کرد: کار ما در ستاد اقتصاد مقاومتی این است که کمک کنیم این سرمایه گذاری ها در شهرستان انجام شود.

فرماندار یزد تاکید کرد: با توجه به توانمندی شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد و استارت آپ ها و نقش تسهیلگری آنها باید به مشکلاتشان رسیدگی شود چرا که در زمان تحریم بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز کشور در شرکت های دانش بنیان در حال تولید است.

وی در ادامه به سرمایه گذاری در موقوفات اشاره کرد و گفت: هر چند برخی تصور می کنند این نوع سرمایه‌گذاری سختی هایی دارد ولی تاکنون بازدهی خوبی برای سرمایه گذاران داشته است.

رستگاری در ادامه با تاکید بر راه اندازی مجدد کارگروه اشتغال گفت: ابن کارگروه کارهای خوبی اعم از وام بهزیستی، کمیته امداد و مشاغل خانگی را ایجاد کرد و ضروری است فعالیت داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی