English

رییس بیمارستان شهید صدوقی از فرماندار یزد تقدیر کرد

رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد به همراه مدیر این بیمارستان با حضور در فرمانداری شهرستان یزد، از خدمات ارزنده و کمک های بی شائبه فرماندار یزد به این بیمارستان برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کردند.

رییس بیمارستان شهید صدوقی از فرماندار یزد تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در این مراسم رئیس بیمارستان شهید صدوقی یزد ضمن اهداء لوح سپاس از حمایت های فرماندار یزد و کارکنان این مجموعه قدردانی کرد و گفت : تمام کادر بیمارستان در این دو ماه سخت و طاقت فرسا از تمام توان خود برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 استفاده کرده اند و حمایت های بی  دریغ مسئولین و دستگاه های اجرایی استان یزد باعث دلگرمی و روحیه این عزیزان بود.

در ادامه سید محمد رستگاری ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات کم نظیر کادر درمان استان یزد به ویژه مجموعه بیمارستان شهید صدوقی گفت: ما شاهد ایثارگری و تلاش های شبانه روزی کادر درمان بودیم و وظیفه خود می دانستیم که از هرگونه کمک و مساعدتی که در توانمان بود دریغ نکنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت فعلی بیماری کووید 19 در کشور و هشدارهایی که در خصوص موج دوم این بیماری داده شده است، ضروریست که اطلاع رسانی و آموزش های لازم به مردم شریف یزد داده شود تا باز هم شاهد کنترل ویروس کرونا در استان یزد و کشور باشیم.

زارع زاده، مدیر بیمارستان شهید صدوقی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار یزد، خواستار رسیدگی به موضوع پرداختی پرسنل در راستای حمایت از این عزیزان شد و گفت: انتظار و درخواست ما از فرماندار محترم، ادامه یافتن همکاری ها و افزایش این تعامل بوده و پیشنهاد می کنیم نشست های مشترکی به صورت فصلی برگزار گردد.

در پایان فرماندار شهرستان یزد ضمن استقبال از این پیشنهاد خاطر نشان کرد: شخص بنده و مجموعه فرمانداری یزد کمافی السابق در صحنه مبارزه با این ویروس با تمام توان حضور خواهیم داشت و ارتقاء رفاه و آسایش مردم دارالعباده هدف غایی ما بوده که مقوله سلامت نیز یکی از اجزاء مهم و تأثیرگذار این مسیر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه