English

ثبت ۱۸۵۰۰ انبار برای مبارزه با قاچاق

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از ثبت 18500 انبار در سامانه جامع انبارها برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت خبر داد.

ثبت 18500 انبار برای مبارزه با قاچاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، جعفر داراب خانی یکی از اقدامات انجام شده به منظور  پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت در استان البرز   را پیگیری اجرای کامل سامانه جامع انبارها در استان و ثبت اطلاعات  18500 انبار در این سامانه بیان کرد و گفت:  این سامانه در  راستای بند «ث» ماده 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز راه ­اندازی شده است.

وی دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه را برشمرد و افزود: پیگیری پلاک­ گذاری ادوات کشاورزی که منجر به تعیین تکلیف 1000 دستگاه ادوات کشاورزی فاقد پلاک و همکاری پلیس راهور در ثبت اطلاعات مالکیت، احراز مالکیت و نصب پلاک در این راستا انجام شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز ادامه داد: همکاری شرکت ملی پخش فراورده­های نفتی در صدور کارت سوخت برای ادوات کشاورزی مذکور با هدف پیشگیری از قاچاق سوخت؛ مشارکت شرکت بیمه ایران در بیمه کردن ادوات کشاورزی با هدف جبران خسارت مادی با بیمه شخص ثالث و مسئولیت مدنی از اقدامات بعدی بوده است.

وی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات دنبال شده گفت: تدوین دستورالعمل پیشگیری از قاچاق، تقلب و احتکار دارو، مواد غذایی و ملزومات و مایحتاج مردم و پیش­بینی وظایف کلیه دستگاه­های دولتی و غیردولتی در اجرای دستورالعمل مقابله با کرونا ( کووید 19 ) و ساماندهی توزیع کنندگان سوخت مایع با همکاری شرکت ملی پخش فراورده­های نفتی استان البرز از جمله این موارد است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه