English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان خبر داد:

سند دار شدن موقوفه ۲ هزار میلیاردی در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان از سند دار شدن موقوفه 2 هزار میلیاردی به مساحت 5میلیون و 640هزار مترمربع در اصفهان خبر داد.

سند دار شدن موقوفه 2 هزار میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام‌ روح‌الله بیدرام اظهار داشت:موقوفه نورالدین محمد جابر انصاری و میرزا رضی الدین واقع در روستای کبوتر آباد  به مساحت 5میلیون و 640هزار مترمربع  و به ارزش 2 هزار میلیارد ریال سنددار شد.

وی افزود : با هدف صیانت و حراست از حقوق موقوفات، پس از پیگیری های  قابل تحسین متولی محترم موقوفه و حمایت های اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ اصفهان  برای موقوفه نورالدین محمد جابر انصاری و میرزا رضی الدین  در  شهرستان اصفهان  سند مالکیت اخذ شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مساحت این موقوفه  5میلیون و640هزار  متر مربع است و ارزش این موقوفه نیز 2هزار  میلیارد ریال برآورد می شود که کاربری موقوفه نیز مسکونی؛ تجاری؛ خدماتی  و مزوروعی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان افزود: براساس وقف نامه این موقوفه ، واقف نیک اندیش آن عواید حاصل از این موقوفه را برای تامین هزینه های روشنایی اماکن متبرکه و عتبات عالیات ، تعمیرات و مخارج و روشنایی مدرسه نوریه و ارحام واقف داده است.

گفتنی است؛  در حال حاضر شهرستان ناحیه دو اصفهان  ۵۸۰ موقوفه و ۳۲۹۱رقبه دارد که در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه نیز به ثبت رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه