English

امام جمعه مهریز؛

کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تورم مطالبه مهم مردم است

امام جمعه مهریز گفت: برای کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تورم و گرانی بیشتر که از جمله مطالبات مهم مردم است، نقش مجموعه قضایی و قضات در کنار سایر دستگاه‌های مسئول پر رنگ تر باشد.

کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تورم مطالبه مهم مردم است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز به مناسبت هفته قوه قضاییه ( اول تا هفتم تیر) در دیدار رییس دادگستری، دادستان و جمعی از اعضای شوراهای حل اختلاف شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار نظام و انقلاب، از تلاش این نهاد قدردانی کرد و افزود: تورم و گرانی لجام گسیخته ماه‌های اخیر موجب نارضایتی مردم و فشار زیادی بر آنها شده است.

وی ادامه داد: برای کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تورم و گرانی بیشتر که از جمله مطالبات مهم مردم است، نقش مجموعه قضایی و قضات در کنار سایر دستگاه‌های مسئول اجرایی در مورد نظارت و بازرسی مستمر بر کسی پوشیده نیست و باید همه به وظایف قانونی خود با دقت عمل کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با اشاره به اینکه مردم همواره دین خود را به خوبی به نظام و انقلاب ادا کرده اند و همچنان با کمال عزت و افتخار در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کنند، اظهار کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به آنها توسط مسوولان وظیفه دینی و انقلابی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه