English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

کشف محموله قرص های بدنسازی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک محموله قرص های بدنسازی قاچاق در اصفهان و دستگیری یک قاچاقچی کالا در این رابطه توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف محموله قرص های بدنسازی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت:محموله ای از پودر و قرص های بدنسازی خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک ملیارد ریال از یک منزل مسکونی واقع  در یکی از مناطق شهر اصفهان کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از درستی آن با هماهنگی قضایی  وارد محل شده و طی بازرسی از آن، یک هزار و 265 قوطی و پودر بدنسازی خارجی قاچاق در 110 نوع مختلف  را کشف کردند.

وی ارزش اقلام مکشوفه را یک  میلیارد و 200 میلیون ریال است، اظهار داشت: در این خصوص  یک نفر قاچاقچی کالا دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان کالاهای خارجی ، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف کالاهای قاچاق نیز قدردانی کرد و گفت: از شهروندان می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعی از تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی