English

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نیروی انتظامی برای برخورد با پوشش های نامناسب الزام قانونی دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نیروی انتظامی برای برخورد با پوشش های نامناسب در جامعه، الزام قانونی دارد.

نیروی انتظامی برای برخورد با پوشش های نامناسب الزام قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با هشدار نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن با هدف سؤاستفاده از زنان و دختران، گفت: نیروی انتظامی برای برخورد با پوشش های نامناسب در جامعه، الزام قانونی دارد.

وی در ادامه نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن هشدار داد و گفت: امروز، دشمن با ترغیب کردن دختران و زنان به پوشش های نامناسب و ورود مُد های روز دنیا که در آن ها آثار برهنگی و فرهنگ غربی دیده می شود به دنبال نابود کردن جامعه ما از طریق به فساد کشیدن این قشر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبر با بیان اینکه دشمن برای قشر زنان و دختران برنامه های زیادی در دستور کار دارد، گفت: به همه دختران و زنان کشور توصیه می کنم اگر می خواهند هویت ملی خود را حفظ کنند، اگر می خواهند از آسیب های اجتماعی مصون بمانند و اگر می خواهند بنیان خانواده خود را تقویت کنند لازمه آن رعایت پوشش مناسب در بیرون از جامعه است.

آیت الله مهدوی خاطر نشان کرد: آمارها نشان می دهد بیشتر زنان و دخترانی که دچار آسیب های اجتماعی شده و برای آن ها مشکلاتی در جامعه به وجود آمده منشأ اصلی آن عدم رعایت پوشش مناسب در بیرون از خانه بوده است.

وی در ادامه یکی از معیارها برای داشتن آرامش و سلامت روحی و جسمی در بانوان را حفظ حجاب و پوشش مناسب عنوان و تصریح کرد: نیروی انتظامی برای برخورد با پوشش های نامناسب در جامعه الزام قانونی دارد اما قبل از اینکه پلیس افراد را به این امر وادار کند بایستی بدانند که حجاب یک الزام درونی و عقلی است و بنابر این هر کس که عقل سالمی داشته باشد پوشش کامل تری را برای خود ترجیح می دهد و آن را رعایت می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: امیدوارم همه مردم ایران با رعایت تقوای الهی و با بصیرت کافی و توجه به دسیسه های دشمن بیش از گذشته پوشش مناسب و عاقلانه را در جامعه رعایت کرده و نقشه های دشمن برای به فساد کشاندن جوانان این مرز و بوم را با ناکامی مواجه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه