English

بیمارستان شریعتی به چرخه بیمارستان های کرونایی اضافه شد

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: تا دو هفته آینده بیمارستان شریعتی بندرعباس به چرخه بیمارستان‌های کرونایی هرمزگان اضافه می‌شود.

بیمارستان شریعتی به چرخه بیمارستان های کرونایی اضافه شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم جان بابایی در جلسه با استاندار و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای مقابله با بیماری کرونا در هرمزگان از ظرفیت بیمارستان‌های نیروی انتظامی و سپاه نیز استفاده شده و بیمارستان نیروی دریایی ارتش هم در حال پایان است و به چرخه بیمارستان‌های کرونایی اضافه می‌شود.
  معاون درمان وزیر بهداشت گفت: تا دو هفته آینده بیمارستان شریعتی بندرعباس به چرخه بیمارستان‌های کرونایی هرمزگان اضافه می‌شود.
وی به مراحل تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی استان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان تا آخر سال از لحاظ فیزیکی آماده می‌شود.
معاون درمان وزیر بهداشت افزود: شرایط بندرعباس خوب نیست و در دو هفته آینده شرایط رو به افزایش و پرخطری خواهیم داشت.
جان بابایی گفت: زیرساخت‌های بخش‌های ویژه در هرمزگان افزایش یافته و ۲۵ دستگاه کمک تنفسی، ۲۰ دستگاه مانیتور علایم حیاتی، یک دستگاه بلادگاز، ۱۵ ست تشک مواج، ۳ دستگاه الکتروکاردیوگرافی، ۳ دستگاه شوک و ۱۳ دستگاه پمپ سرنگ به چرخه درمان هرمزگان اضافه شده است.
وی گفت: در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر آماده همکاری همه جانبه با مسئولان استان هرمزگان هستیم.
استاندار هرمزگان هم گفت: در این جلسه مصوب شد وزارت بهداشت درتامین تجهیزات، منابع مالی و صدور مجوز برای جذب پرستاران کمک کند.
فریدون همتی افزود: همچنین مقرر شد تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی استان و بیمارستان ستاره خلیج فارس سرعت یابد و تا پایان سال آماه شود.
همتی مردم را مهمترین عامل در کنترل کرونا دانست و گفت: مردم با رعایت فاصله فیزیکی، ماسک زدن و رعایت دیگر نکات بهداشتی، نقش بسیار موثری در جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری دارند.
وی گفت: تلاش می‌کنیم با تلاش کادر درمانی استان، شمار فوتی‌ها و بیماران بدحال را به کمترین میزان برسانیم.
احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مقرر شد از محل اعتبارات اختصاص یافته در بحث کرونا، کمک‌های بیشتری برای تجهیز دستگاه اکسیژن ساز، بخش مراقبت‌های ویژه و افزایش تخت‌های بیمارستان شهید محمدی صورت گیرد.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه