English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

اجرای طرح‌های جهادی به منظور افزایش تاب‌آوری شبکه در قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از اجرای طرح‌های جهادی به منظور افزایش تاب آوری و قابلیت اطمینان شبکه در نقاط مختلف شهر خبر داد.

اجرای طرح‌های جهادی به منظور افزایش تاب‌آوری شبکه در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین‌پنجه از اجرای پنجمین مرحله از طرح جهادی احداث و بهینه‌سازی شبکه در استان خبر داد و گفت: طرح احداث شبکه فشار متوسط خروجی‌های پست فوق توزیع معصومیه قم با هدف افزایش تاب‌آوری و مقاوم‌سازی شبکه در برابر مخاطرات، تعدیل و کاهش بار شبکه در هنگام بروز شرایط اضطراری و حفظ و افزایش قابلیت اطمینان شبکه فشار متوسط برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی با بیان اینکه پنجمین مرحله این طرح جهادی امروز در بلوار شهید خداکرم به انجام رسید، اظهار داشت: با اجرای این طرح از اتصالی‌های مکرر خروجی‌های پست معصومیه قم که دارای ظرفیت ۳۰*۲ مگاولت آمپر و تحت بار ۷۰ درصد است، جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به طرح بهینه‌سازی شبکه در محدوده بلوار شهید خداکرم و دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست نصب پل عابر پیاده در این محدوده به منظور حفظ امنیت دانشجویان و معارض شدن آن با شبکه 20 کیلوولت هوایی و به منظور کاهش زمان و عدم خاموشی مجدد ، اجرای این طرح نیز به صورت همزمان در دستورکار اجرا قرارگرفت.

وی هزینه اجرای این مرحله از طرح را افزون بر 420 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: این طرح با استفاده از چهار دستگاه جرثقیل، چهار دستگاه سبد بالابر و اکیپ‌های عملیاتی از مناطق چهارگانه استان انجام و طی آن 40 پایه فشار متوسط و بیش از یک هزار و 880 متر شبکه فشار متوسط (20 کیلوولت) به صورت هوایی و زمینی اجرایی شد.

یادآور می‌شود طرح‌های جهادی شرکت توزیع برق قم در روزهای تعطیل و با استفاده از تمام ظرفیت‌های مناطق برق استان، طی یک روز انجام می‌شود که حداقل میزان و زمان خاموشی و کمترین تبعات را به دنبال دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه