English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

۳۰ مسجد در قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط 30 مسجد در قم گلایه کرد.

۳۰ مسجد در قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیامک محبی در جلسه بسیج ملی کرونا که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، در واکنش به سخن معاون اداره کل تبلیغات اسلامی این استان مبنی بر اینکه تعیین ظرفیت ۲۵ درصدی برای فعالیت مساجد در مقابل ظرفیت ۵۰ درصدی برای هتل‌ها، بیانگر مظلومیت مساجد است، گفت: این ظرفیت مشخص شده برای مساجد فقط برای برگزاری مراسم شب‌های قدر بوده‌است.

سیامک محبی ضمن توصیه به مطالعه دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های اجرایی گفت: در این ایام که قرار بر برگزار نشدن نماز جماعت بود، ما در قم بیش از ۳۰ مسجد را شناسایی کردیم که هیچ یک از آنها ضوابط و مقررات را رعایت نکرده بودند.

وی اذعان داشت: مسئولیت جان افرادی که به دلیل رعایت نکردن این مسائل دچار بیماری شدند، بر عهده کسانی است که به این پروتکل ها تمکین نکردند.

محبی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در مبارزه با کرونا در کنار سایر دستگاه ها قرار دارد و به هیچ وجه در مقابل دستگاهی نیست.

معاون علوم پزشکی قم همچنین با استقبال از مصوبه تعطیلی دائمی قلیان سراهای این استان بیان کرد: محل هایی که در آنها قلیان استعمال می شود، یک بار برای همیشه باید تعطیل شوند.

محبی با بیان اینکه مرکز بهداشت و سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم بدون همکاری نیروی انتظامی استان امکان برخورد با قلیان را ندارند افزود: در شرایط فعلی و با توجه به تشدید نظارت ها، اگر مساله مقابله با قلیان در فضاهای عمومی، پیگیری شود به طور حتم میزان مصرف آن به میزان خیلی زیادی کاهش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه