English

معاون استانداری قم:

حفظ جان، امنیت و آرامش زائرین در دهه کرامت اهمیت دارد

معاون استانداری قم گفت: به دنبال فراخوان زائرین برای حضور در استان قم در دهه کرامت نیستیم، ولی اگر زائری به شهر قم بیاید با رعایت پروتکل بهداشتی در خدمت او خواهیم بود، حفظ جان، امنیت و آرامش زائرین برای ما اهمیت دارد.

حفظ جان، امنیت و آرامش زائرین در دهه کرامت اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، یونس عالی پور در جلسه ستاد تسهیلات امور زائرین استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شیوع کرونا بخش‌های مختلف را دچار اختلال کرد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید وظایف خود را در قبال مسافران با شرایط فعلی تطبیق بدهند، به خصوص اینکه در دهه کرامت و تعطیلات تابستانی انتظار حضور زائران را در استان داریم، البته نکات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

وی ادامه داد: از فعالیت‌های حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ستاد ملی کرونا تقدیر به عمل آمد و این مساله باید مورد توجه مدیران در استان قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: باید نمازخانه‌ها در استان به خصوص نمازخانه‌های بین‌راهی مورد بازدید قرار بگیرد و دستگاه‌های خدمت رسان وظیفه خود را در قبال این مساله انجام بدهند.

عالی پور با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: این دهه از روز اول ذی القعده سوم تیرماه تا دهم ذی القعده است و این دهه روزهایی همچون بزرگداشت امامزادگان نیز دارد.

وی ادامه داد: در دهه کرامت باید هر کسی کاری به نیت امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س) به صورت ویژه انجام بدهد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: برگزاری جشن‌های عمومی در استان به مناسبت دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با کسب اجازه از مدیریت بحران استان قم مشکلی نخواهد داشت.

عالی پور با اشاره به لزوم تسلی دادن به بازماندگان متوفیان کرونا اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان قم با لوح تسلیتی از سوی استاندار در منازل این متوفیان حضور پیدا کردند، امکان تسلای خاطر دادن به این خانواده‌ها در دهه کرامت نیز با حضور نمایندگان آستان‌های مقدس فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه