English

اعلام محدودیت های ترافیکی جاده کرج-چالوس

پلیس راه استان البرزاز محدودیت ترافیکی از مرزن آباد به کرج از ساعت 12 سه شنبه 27 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد خبر داد.

اعلام محدودیت های ترافیکی جاده کرج-چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رئیس پلیس‌ راه استان البرز گفت: برای روان سازی تردد خودروها در تعطیلات پیش رو در مسیر کرج - چالوس این محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

سرهنگ رضا گودرزی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه حاضر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا عادی شدن وضعیت ترافیک از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.

وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ پنجشنبه تا شنبه ( ۲۸ تا ۳۰ خرداد ) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

گودرزی گفت: در صورت استمرار ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس احتمال تغییر ساعت محدودیت های ترافیکی در این جاده وجود دارد.

پلیس راه اعلام کرده در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است و ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه