English

آموزش و پرورش منتقد جدید شورای شهر بندرعباس

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مطابق زمانبندی اعلام شده در سامانه سرویس مدارس، مقرر شده بود که شورای شهر بندرعباس نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام کنند اما خردادماه رو به پایان است و هنوز نرخ مصوب از سوی شورا شهر اعلام نشده است.

آموزش و پرورش منتقد جدید شورای شهر بندرعباس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اظهار نارضایتی نسیبت به تعهدات قانونی مطابق ضوابط اعلام شده در مقوله سرویس مدارس دانش آموزی گفت: در سال گذشته با توجه به برخی مسائل و نارضایتی اولیاء دانش آموزان از سرویس مدارس، انتظار می رود تمامی اعضای کارگروه سرویس مدارس با کسب تجربه گذشته، در مسیر بهبود وضعیت ساماندهی سرویس مدارس تلاش کنند.
وی افزود: مطابق زمانبندی اعلام شده در سامانه سرویس مدارس، مقرر شده بود که شورای شهر بندرعباس و دیگر شوراهای شهر مناطق استان نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام کنند ولی خردادماه رو به پایان است و هنوز نرخ مصوب از سوی شورا شهر اعلام نشده است.
دادی زاده ادامه داد: برای اجرای مطلوب ساماندهی سرویس مدارس باید هردستگاهی نسبت به تعهدات خود مطابق قانون سرویس مدارس عمل کند تا شاهد تکرار حوادث ناگوار سال گذشته در ایاب و ذهاب دانش آموزی نباشیم. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، ساماندهی مناسب وسایل ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط شرکتها را از کلیدی ترین موارد در رضایت مندی خانواده های دانش آموزان دانست و بر انجام بیش از پیش تعهدات سرویس مدارس مطابق قوانین موجود از طرف شرکت ها تأکید کرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه