English

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت:

ارتقا کیفیت محصولات اولویت ماست

رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان البرز با توجه به شرایط اقتصادی کشور گفت: ارتقای کیفیت محصولات در مسیر تولید و صادرات و تلاش برای رفع چالش های پیش روی فعالان اقتصادی از برنامه های اتاق بازرگانی البرز در راه جهش تولید است.

ارتقا کیفیت محصولات اولویت ماست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، پرهام رضایی که هفته گذشته به عنوان رییس جدید اتاق بازرگانی استان البرز انتخاب و معرفی شد،  روز یکشنبه در نشست با مشاوران و کارکنان این اتاق افزود:  ارتقای کیفیت خدمات به بخش خصوصی، کمیسیون محوری، رشد تشکل های بخش خصوصی در مسیر تولید و صادرات و تلاش وافر برای رفع چالش های پیش روی فعالان اقتصادی  از برنامه های اتاق بازرگانی البرز در راه جهش تولید است.

وی تاکید کرد : باید تمام ظرفیت های اتاق بازرگانی استان در خدمت جهش تولید قرار گیرد و در این زمینه، تسهیل گری برای فعالیت های اقتصادی، طرح جدی و کارشناسانه مطالبات بخش خصوصی از دستگاه های  اجرایی ، تقویت فعالیت های بین المللی با هدف توسعه صادرات و بهره گیری از آن در جهت رشد اقتصادی، ضروری است.

رییس  اتاق البرز با اشاره به آمار فعالان اقتصادی استان، افزایش تعداد اعضای اتاق را یک ضرورت دانست و خواهان برنامه ریزی ارکان اتاق در این راستا شد.

وی همچنین افزایش مشارکت اعضا در فرایندهای کاری اتاق و تغییر نگرش اتاق به توسعه خدمات به اعضا را راهگشا دانست.

رضایی  گفت : همکاری بیشتر بین اتاق البرز و  اتاق های تهران و ایران، همچنین بهره گیری متقابل از ظرفیت آنها از برنامه های کاری است .

رییس اتاق بازرگانی البرز بیان داشت:  انتظار می رود  کارخانه های بزرگ مستقر در استان البرز که دفاتر مرکزی آنها در تهران فعال است، همکاری بیشتری با اتاق بازرگانی البرز داشته باشند.

وی بر ضرورت شناسایی و شکوفایی ظرفیت های موجود در کارکنان اتاق  البرز تاکید کرد. در این نشست  سید فراز جبلی به عنوان مشاور ارشد رییس اتاق بازرگانی البرز معرفی شد.

هفته گذشته  پرهام رضایی به عنوان رییس ،یدااله مالمیر نایب رییس اول ،امیر فرشچی نایب رییس دوم،  نبی اله نوری نسب خزانه دار و شادی حاضری به عنوان منشی اتاق بازرگانی  استان البرز انتخاب شدند.

استان البرز دارای سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ ، متوسط و کوچک است که بخشی از محصولات این استان به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی