English

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود، همچنین تقویت تیم‌های پایه از هدف‌گذاری‌های مهم استان است.

وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قم که با حضور رییس فدراسیون این رشته روزشی برگزار شد، با اشاره به تعویق افتادن رقابت‌های بسکتبال باتوجه به شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: هر زمان که شرایط مهیا شود قم می‌تواند این رقابت‌ها را به‌خوبی میزبانی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از عملیات ساخت پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا(ع) با برگزاری مناقصه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل‌ شده‌است.

منعم در این مورد اظهار داشت: با درج آگهی مناقصه توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی بااعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی ، استانی سال ۹۸ مقرر گردید پس از ۷ سال این پروژه شروع به کار کند.

وی ادامه داد: برای بهره‌برداری کامل از این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه استقبال می‌شود.

منعم یادآور شد: انتقال تیم شیمیدر به قم تحول قابل‌توجهی در ورزش استان و علاقه‌مندان بسکتبال به وجود آورد و از فرصت حضور این تیم برای تقویت تیم‌های پایه استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: زیرساخت‌های بسکتبال در قم نسبت به سال‌های قبل با تحول مطلوبی همراه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه