English

رئیس اداره قرآنی اوقاف اصفهان خبر داد:

ثبت نام هزار و ۱۴۲ نفر اصفهانی در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره قرآنی اوقاف اصفهان از ثبت نام هزار و 142 نفر در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اصفهان خبر داد.

ثبت نام هزار و 142 نفر اصفهانی  در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام مهدی طاهری با اشاره به ثبت نام هزار و 142 نفر در مرحله شهرستانی گفت: مسابقات شهرستانی از 24 خردادماه لغایت 27 تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان  برگزار خواهد شد.

 وی  ادامه داد: مهلت ثبت نام در آزمون قرآن کریم در 16 خردادماه پایان یافت و 1142 نفر از جامعه قرآنی استان اصفهان  در سایت چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کردند.

 حجت الاسلام طاهری با اشاره به وجود رشته های مختلف اعم از ترتیل، تحقیق، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل، تفسیر و دعاخوانی در مسابقات قرآن کریم ، گفت: 364.نفر از اصفهان ، 72 نفر از کاشان، 54 نفر از خمینی شهر ، 133 نفر از فلاورجان، 30نفر از نجف آباد،113 نفر از شهرضا، 121 نفر از گلپایگان و 87 نفر از شهرستان های آران و بیدگل و خوانسار  برای شرکت در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

 رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان خاطرنشان کرد: امسال مسابقات شهرستانی به صورت منطقه ای برگزار می شود تا ضمن افزایش کیفیت سطح مسابقات، در هزینه ها نیز صرفه جویی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه